Jag har läst Kampen mot superbitcharna. Den handlar om att en som heter Anne Bea har en killkompis som heter Nils. Anne Bea hade bara en kompis i början som är Nils då. Men sen skapar hon ett band, eftersom det är ett uppträdande på skolan. De har så roligt att de blir kompisar, är inte bara där för att få spela lite på scenen.

Sen superbitcharna då, de är ju tre bästa kompisar. Thea är den som bestämmer mest av alla de tre superbitcharna. Hon förlorar även sin pojkvän för att hon har betett sig så illa, alltså att hon varit elak.

Men Magnus som är populär i skolan har pratat med Anne Bea, och hon är ju såklart jätteglad – trots att hon gjorde bort sig lite grann när Magnus pratade med henne, det tyckte hon iallafall.

Felicia Johnsson